Kim dokładnie jestem?
Kilka słów o mnie, pracy oraz wartościach
Nazywam się Mateusz Koperski i od prawie dziesięciu lat współpracuję z przedsiębiorstwami realizując Growth Marketing, zapytasz – co to jest?
Growth Marketing
To dziedzina marketingu oparta na metodologii „quick–wins„, mówiąc prościej – szukamy prostych rozwiązań, które są do wykonania w krótkim czasie i możliwie najniższymi zasobami finansowymi – co nie zawsze oznacza najtańsze. Jednocześnie szukamy miejsc do optymalizacji.
Ten model łączy kilka istotnych sekcji biznesowych – strategia marki, identyfikacja wizualna, strona internetowa oraz sam bazowy marketing efektywnościowy czy też organiczny.
Podsumowując, wspólnie zrobimy kampanie Google Ads, Facebook czy Instagram, ale w mojej metodologii pracy wchodzę głęboko w środek funkcjonowania Twojej firmy i szukam wąskich gardeł wraz z tym – niestandardowych kanałów marketingowych.
Kim właściwie jestem?
Jestem pasjonatem, u którego nie jest to jedynie zwykły slogan – osobą, która realizuje własne projekty i dopiero wtedy przekłada swoje doświadczenie, dzieląc się nim z przedsiębiorcami, gotowymi rosnąć.
Doświadczenie w branży zdobywałem podczas pracy w agencji marketingowej Pirk Spark, realizując kampanie Google Ads, Facebook Ads oraz doradztwo marketingowe, będąc swoistym growth managerem dla moich klientów.
Co istotne: realizuję swój własny projekt e-commerce, moje małe dziecko w świecie digitalu, a dokładnie: Military24.pl, którego market share pozwala na stanięciu w TOP5 swojej branży.
Wartości we współpracy
Współpracując z klientami stawiam na prawdziwe, szczere partnerskie relacje, czego również zawsze oczekuję od drugiej strony – taki mindset pozwala nam osiągać wzrosty w Twojej firmie, przy czym możemy wymieniać się realnymi postrzeżeniami na temat Twojej firmy. Zdrowa relacja to klucz do sukcesu
Poniżej również znajdziesz zespół, z którym pracuję oraz marki z którymi współpracuję lub działaliśmy podczas wspólnego projektu.
Z kim będziesz współpracować?
Poznaj zespół, który zadba o Twój marketing



ZREALIZUJ POTENCJAŁ
Gotów powierzyć swój marketing specjalistom?
Umów bezpłatną konsultację i zobacz, jak możemy pomóc
Co otrzymasz podczas konsultacji:
- Wstępny audyt Twoich obecnych działań reklamowych
- Analizę potencjału sprzedażowego
- Konkretne rekomendacje do optymalizacji
- Propozycję planu działania na 90 dni współpracy
Jak rozpoczniemy współpracę?
1. Rozmowa i analiza
2. Dobranie wstępnej
strategii oraz wycena
3. Warsztaty strategiczne
i start prac
Z tymi markami współpracowałem
Co sądzą o mnie moi klienci?
Współpraca z Mateuszem rozpoczęła się z nami w listopadzie 2021 roku - rozpoczynaliśmy z problemem niskiej jakości połączeń i formularzy z kampanii Google Ads. Dzięki wspólnej analizie, strategii - udało nam się utworzyć nową strategię działania, którą realizujemy oraz aktualizujemy. Aktualnie widzimy poprawę jakości klientów z kanałów marketingowych
Gabriel Brzozowski
BeautySkin.com.pl
Z Mateuszem rozpoczynaliśmy jako sklep, który sprzedawał tylko w serwisie Allegro. Celem współpracy było stworzenie marki, która spełniałaby oczekiwania klientów oraz była dopasowana do rynku, w którym operujemy. Podczas współpracy utworzyliśmy funkcjonujący kanał sprzedaży wraz z marketingiem omnichannel. Współpraca trwa od czerwca 2020 roku aż do dzisiaj
Janusz Koperski
Military24.pl
Współpraca z Mateuszem Koperskim rozpoczęła się w lutym 2022 roku. Mateusz pomógł nam w analizie naszych działań marketingowych oraz w poprawie strategii promocji. Dzięki jego staraniom, zauważyliśmy znaczny wzrost liczby odwiedzin na stronie oraz wzrost konwersji. Serdecznie polecamy Mateusza jako rzetelnego i profesjonalnego specjalistę w dziedzinie e-commerce.
Julia Kowalska
eButik.pl
Od sierpnia 2022 roku współpracujemy z Mateuszem Koperskim, który pomógł nam w przeanalizowaniu i usprawnieniu naszych kampanii Google Ads. Dzięki jego profesjonalizmowi i analitycznemu podejściu, udało się zwiększyć efektywność naszych działań reklamowych oraz zmniejszyć koszty kampanii. Polecamy Mateusza jako rzetelnego specjalistę w dziedzinie marketingu internetowego.
Karolina Jankowska
Prorowery.pl
Jak rozpoczniemy współpracę?
1. Rozmowa i analiza
2. Dobranie wstępnej
strategii oraz wycena
3. Warsztaty strategiczne
i start prac
Szach-Mat Marketing - Newsletter
Dołącz do miesięcznego newslettera szach-mat marketing, najbardziej strategicznego newslettera dla e-commerce
- dużą porcję materiałów e-commerce
- techniczne nowinki z silników performance marketing
- checklisty i dokumenty, które używam w pracy z partnerami
Gotowy na wspólny projekt?