
Masz sklep internetowy lub firmę usługową i chcesz:
- zbudować procesy marketingowo-sprzedażowe
- dywersyfikować źródła pozyskania klientów,
- poprawić proces obsługi klienta,
- poprawić rentowność firmy przez analizę oferty i dokumentów ofertowych wraz ze zwiększeniem wartości usługi
- zadbać o jego użyteczność (UX), a zwłaszcza intuicyjną ścieżkę zakupową,
- szybko wykryć błędy i poprawić w promocji, analityce i obsłudze klienta w Twojej firmie
- dobrać odpowiednią technologię, w oparciu o którą będziesz z sukcesem rozwijał stronę lub sklep internetowy.
Potrzebujesz również wsparcia w budowaniu zespołu mających doprowadzić do wzrostu Twojego biznesu?
Jesteś w dobrym miejscu. Ponad połowa z mojego portfolio to firmy małe i średnie, które są jeszcze przed fazą budowania zespołu odpowiedzialnego za wyniki marketingowe i sprzedażowe.
Co zyskasz współpracując ze mną?
Przechodzę regularnie szkolenia, a profesjonalną wiedzę o narzędziach reklamowych potwierdzają certyfikaty Marketing Automation odEdrone i SalesManago
Regularnie weryfikuję skuteczność przyjętej strategii i dostosowujemy ustawienia kampanii. Szczegółowo raportuję efekty pracy.
Oferuję wsparcie merytoryczne. Doradzam najlepsze dla założonych celów miejsca zamieszczania reklam i metody ich kierowania.
Patrzę na kanały performance marketingu holistycznie, wykorzystując analitykę Twojego biznesu. Wspólnymi siłami dążymy do osiągnięcia najlepszego stosunku wykorzystywanego budżetu do zwrotu z inwestycji
Jak rozpoczniemy współpracę?
1. Rozmowa i analiza
2. Dobranie wstępnej
strategii oraz wycena
3. Warsztaty strategiczne
i start prac
Zobacz jak pomagam markom
Definicja ecommerce marki Mokate – 3x wzrost w kwartał do blisko 1 miliona
Mokate to jedna z największych polskich marek spożywczych, znana głównie z produktów kawowych, herbacianych i deserowych. Celem współpracy było zwiększenie sprzedaży online, optymalizacja kosztów…
44 krotny zwrot z Growth Marketingu – Dollyglamshop
Dollyglamshop to marka modowa, której misją jest inspirowanie kobiet do wyrażania swojej indywidualności poprzez unikalne stylizacje. Skierowana do świadomych odbiorczyń, marka oferuje produkty o…
1800% ROAS dla sklepu ze sneakersami – Gotem
GOT’EM.pl to sklep internetowy z pasją do limitowanych i unikalnych sneakersów. Firma specjalizuje się w sprowadzaniu trudno dostępnych modeli od znanych marek takich jak…
Skuteczny cross-channel marketing – sklep sportowy
Wskazany sklep to sklep sportowy stworzony dla profesjonalistów jak i amatorów sportów. Celem misji jest dostarczać asortyment w akceptowalnej cenie do miłośników i pasjonatów.
Z rynku live do rynku e-commerce w fashion – IDCollection.pl
IDCollection.pl to firma założona przez małżeństwo – Izę i Dawida, którzy są miłośnikami mody premium. Z tego powodu postanowili stworzyć fashion outlet premium, którego…
Średni ROAS 2000% przez cały rok z cross-channel – Branża spawalnicza
Allweld.pl to sklep spawalniczy oferujący renomowanej marki sprzęt spawalniczy dla profesjonalistów. Założony z pasji do spawalnictwa, sklep ma na celu dostarczenie kompleksowych rozwiązań spawalniczych…
Cennik Growth Managera
Najczęściej wybierany
Start
Nadzorowanie do 3 kanałów sprzedaży
- Nadzorowanie 3 kanałów performance
- Spotkania tygodniowe - sprinty 15-20 minut
- Podsumowania szerokie co 2 tygodnie
- Udział w rekrutacjach pracowników do 1 spotkania
- Szkolenia do 2h w miesiącu
- Konsultacje: 1 kanał performance, droga konwersji, grupy docelowe, potencjał sprzedażowy
- Dysponowanie tasków na zespół
- Podejmowanie współpracy z partnerami
Professional
Nadzorowanie do 4 kanałów sprzedaży
- Nadzorowanie do 4 kanalów performance
- Spotkania tygodniowe - 1h
- Podsumowania globalne co 7 dni
- Udział w rekrutacjach i analizowaniu pracowników do 2 w miesiącu
- Szkolenia do 2h w miesiącu
- Konsultacje: 3 kanały performance - droga konwersji, grupy docelowe, potencjał sprzedażowy
- Dsyponowanie tasków na zespół
- Podejmowanie współpracy z partnerami i agencjami + kontrola procesów
- Calle tygodniowe z zespołem
Expert
Nadzorowanie do 4 kanałów sprzedaży
- Nadzorowanie do 6 kanałów sprzedaży
- Spotkania tygodniowe - 2h
- Podsumowania globalne - 2 w tygodniu
- Udział w rekrutacjach i analizowaniu pracowników do 3 w miesiącu
- Szkolenia do 2h w miesiącu
- Konsultacje: 4 kanały performance - droga konwersji, grupy docelowe, potencjał sprzedażowy, ekspansje
- Dysponowanie tasków na zespół
- Podejmowanie współpracy z partnerami i agencjami + kontrola procesów
- Audyty UI/UX - raz na kwartał
- Calle tygodniowe z zespołem
- Support między 9:00 - 17:00
Co sądzą o mnie moi klienci?
Współpraca z Mateuszem rozpoczęła się z nami w listopadzie 2021 roku - rozpoczynaliśmy z problemem niskiej jakości połączeń i formularzy z kampanii Google Ads. Dzięki wspólnej analizie, strategii - udało nam się utworzyć nową strategię działania, którą realizujemy oraz aktualizujemy. Aktualnie widzimy poprawę jakości klientów z kanałów marketingowych
Gabriel Brzozowski
BeautySkin.com.pl
Z Mateuszem rozpoczynaliśmy jako sklep, który sprzedawał tylko w serwisie Allegro. Celem współpracy było stworzenie marki, która spełniałaby oczekiwania klientów oraz była dopasowana do rynku, w którym operujemy. Podczas współpracy utworzyliśmy funkcjonujący kanał sprzedaży wraz z marketingiem omnichannel. Współpraca trwa od czerwca 2020 roku aż do dzisiaj
Janusz Koperski
Military24.pl
Z tymi markami współpracowałem
Masz pytania?
Napisz do mnie!