Od 0 do blisko 900.000 zł miesięcznie – Vigomed.pl
-
Strategia
Świadomość marki, analiza UI/UX, analiza działań performance
-
Projekt
Google Ads, Facebook Ads, Bing Ads, Ceneo Ads, Marketing Automation
-
Klient
Vigomed.pl
Stworzyć w pełni zintegrowany Marketing 360
Vigomed.pl to firma oferująca urządzenia holistycznej medycyny, które pozwalają na naturalne leczenie różnych schorzeń i dolegliwości. Produkty oferowane przez Vigomed.pl są dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów i bazują na unikalnych rozwiązaniach, które wyróżniają je na rynku. Firma skupia się na dostarczaniu skutecznych rozwiązań dla osób dbających o swoje zdrowie i ciało.
Cele współpracy
Klient Vigomed.pl zwrócił się do nas, aby pomóc w zwiększeniu świadomości marki i sprzedaży produktów oferowanych przez firmę. Zadanie to wymagało skutecznego dotarcia do grupy docelowej, która składała się głównie z kobiet w wieku 30-55 lat, które dbają o swoje ciało i ducha oraz chcą być zdrowe w swoim ciele.
Konkretne cele, które ustaliliśmy z Klientem:
Zwiększenie świadomości marki Vigomed.pl na rynku
Zwiększenie sprzedaży produktów oferowanych przez firmę
Dotarcie do grupy docelowej, składającej się głównie z kobiet w wieku 30-55 lat, które dbają o swoje ciało i ducha oraz chcą być zdrowe w swoim ciele
Skuteczne wykorzystanie narzędzi reklamowych, takich jak Google Ads, META Ads i Marketing Automation
Dopasowanie treści reklamowych do potrzeb grupy docelowej, zgodnie z jej preferencjami i zachowaniami zakupowymi
Zwiększenie efektywności kampanii poprzez wykorzystanie narzędzi takich jak SENUTO, Ads Library, Brand24 i Google Analytics
Zwiększenie ROAS i zwiększenie sprzedaży o 100% rok do roku

Lejek marketingowy: model AIDA
Wybieraliśmy kanały marketingowe, które skutecznie generowały 360 działań dla klienta, zgodnie z przyjętym przez nas schematem lejka marketingowego: został on stworzony w oparciu o architekturę informacji na początku współpracy i był realizowany przez cały czas jej trwania.
Kanały, które wykorzystaliśmy
A (Attention)
- Google Ads
- META Ads
- Influencer marketing
I (Interest)
- META Ads
- Marketing Automation
D (Desire)
- Marketing Automation
- META Ads
A (Action)
- Google Ads
- META Ads
- Marketing Automation

Optymalizacja
Oto lista działań, które wykonaliśmy w ramach optymalizacji kampanii reklamowej dla klienta Vigomed.pl:
- Analiza efektywności kampanii reklamowej – regularna analiza wyników kampanii reklamowej i dostosowywanie strategii, aby osiągnąć lepsze wyniki.
- Dopasowanie treści reklamowych do grupy docelowej – wykorzystanie informacji na temat grupy docelowej, takich jak ich preferencje i zachowania zakupowe, w celu dopasowania treści reklamowych i zwiększenia efektywności kampanii.
- Testowanie różnych wariantów reklam – przeprowadzanie testów A/B, aby znaleźć najbardziej efektywne warianty reklam i wykorzystanie ich w dalszej kampanii.
- Optymalizacja ustawień kampanii reklamowej – dostosowywanie ustawień kampanii reklamowej, takich jak ustawienia CPC, targetowanie i harmonogramowanie, aby osiągnąć najlepsze wyniki.
- Wykorzystanie strategii remarketingowej – wykorzystanie remarketingu, aby dotrzeć do klientów, którzy wcześniej odwiedzili stronę Vigomed.pl, ale nie dokonali zakupu.
- Optymalizacja landing page – poprawa landing page, aby zapewnić klientom łatwiejsze i bardziej intuicyjne doświadczenie zakupowe oraz zwiększyć konwersje.
- Analiza działań konkurencji – monitorowanie działań konkurencji i dostosowywanie strategii, aby osiągnąć lepsze wyniki.Ciągła optymalizacja – regularne dostosowywanie strategii reklamowej i działań optymalizacyjnych, aby osiągnąć najlepsze wyniki.
Narzędzia i strategia
wszystkich kampanii
Narzędzia, z których korzystaliśmy
SENUTO
narzędzie do śledzenia działań SEO i konkurencji.
Brand24
narzędzie do mierzenia wpływu brand awareness.
Google Analytics 3 i 4
narzędzie do pomiaru i agregacji danych.
Marketing Automation - SAMITO
narzędzie do automatyzacji procesów reklamowych i zwiększenia konwersji.


Strategia, którą przyjęliśmy
Dopasowanie treści reklamowych do grupy docelowej
wykorzystanie informacji na temat grupy docelowej, takich jak ich preferencje i zachowania zakupowe, w celu dopasowania treści reklamowych i zwiększenia efektywności kampanii.
Testowanie różnych wariantów reklam
przeprowadzanie testów A/B, aby znaleźć najbardziej efektywne warianty reklam i wykorzystanie ich w dalszej kampanii.
Wykorzystanie strategii remarketingowej
wykorzystanie remarketingu, aby dotrzeć do klientów, którzy wcześniej odwiedzili stronę Vigomed.pl, ale nie dokonali zakupu.
Optymalizacja ustawień kampanii reklamowej
dostosowywanie ustawień kampanii reklamowej, takich jak ustawienia CPC, targetowanie i harmonogramowanie, aby osiągnąć najlepsze wyniki.
Analiza efektywności kampanii reklamowej
regularna analiza wyników kampanii reklamowej i dostosowywanie strategii, aby osiągnąć lepsze wyniki.
Wyniki
Chcesz takich wyników dla Twojego sklepu?
Zespół projektowy
odpowiedzialny za sukces Klienta
Mateusz
E-commerce & Performance Marketing Manager
Klaudia
Social Media & Strategy Specialist
Aneta
Graphics & Animation Designer
Gabriela
Ecommerce Assistant
Nasze pozostałe projekty
Definicja ecommerce marki Mokate – 3x wzrost w kwartał do blisko 1 miliona
44 krotny zwrot z Growth Marketingu – Dollyglamshop
1800% ROAS dla sklepu ze sneakersami – Gotem
Skuteczny cross-channel marketing – sklep sportowy
Z rynku live do rynku e-commerce w fashion – IDCollection.pl
Średni ROAS 2000% przez cały rok z cross-channel – Branża spawalnicza
Od 0 do blisko 900.000 zł miesięcznie – Vigomed.pl
Projekt od 0 do 4 siły e-commerce w niszy militarnej – Military24.pl
Wyślij swoje zapytanie, aby przeanalizować Twój projekt
Jestem niezależnym doradcą performance marketingu, nastawiony na unikalne pomysły i rzetelną analizę danych w biznesie. Odnajduję grupy docelowe, analizuję buyer persony i dostosowuje działania strategiczne na podstawie Twoich klientów.

Mateusz Koperski
Z tymi markami współpracowałem
Co sądzą o mnie moi klienci?
Współpraca z Mateuszem rozpoczęła się z nami w listopadzie 2021 roku - rozpoczynaliśmy z problemem niskiej jakości połączeń i formularzy z kampanii Google Ads. Dzięki wspólnej analizie, strategii - udało nam się utworzyć nową strategię działania, którą realizujemy oraz aktualizujemy. Aktualnie widzimy poprawę jakości klientów z kanałów marketingowych
Gabriel Brzozowski
BeautySkin.com.pl
Z Mateuszem rozpoczynaliśmy jako sklep, który sprzedawał tylko w serwisie Allegro. Celem współpracy było stworzenie marki, która spełniałaby oczekiwania klientów oraz była dopasowana do rynku, w którym operujemy. Podczas współpracy utworzyliśmy funkcjonujący kanał sprzedaży wraz z marketingiem omnichannel. Współpraca trwa od czerwca 2020 roku aż do dzisiaj
Janusz Koperski
Military24.pl
Współpraca z Mateuszem Koperskim rozpoczęła się w lutym 2022 roku. Mateusz pomógł nam w analizie naszych działań marketingowych oraz w poprawie strategii promocji. Dzięki jego staraniom, zauważyliśmy znaczny wzrost liczby odwiedzin na stronie oraz wzrost konwersji. Serdecznie polecamy Mateusza jako rzetelnego i profesjonalnego specjalistę w dziedzinie e-commerce.
Julia Kowalska
eButik.pl
Od sierpnia 2022 roku współpracujemy z Mateuszem Koperskim, który pomógł nam w przeanalizowaniu i usprawnieniu naszych kampanii Google Ads. Dzięki jego profesjonalizmowi i analitycznemu podejściu, udało się zwiększyć efektywność naszych działań reklamowych oraz zmniejszyć koszty kampanii. Polecamy Mateusza jako rzetelnego specjalistę w dziedzinie marketingu internetowego.
Karolina Jankowska
Prorowery.pl
Gotowy na wspólny projekt?
Szach-Mat Marketing - Newsletter
Dołącz do miesięcznego newslettera szach-mat marketing, najbardziej strategicznego newslettera dla e-commerce
- dużą porcję materiałów e-commerce
- techniczne nowinki z silników performance marketing
- checklisty i dokumenty, które używam w pracy z partnerami
Partnerzy





