Projekt od 0 do 4 siły e-commerce w niszy militarnej – Military24.pl
-
Strategia
Świadomość marki, analiza UI/UX, analiza działań performance
-
Projekt
Google Ads, Facebook Ads, Bing Ads, Ceneo Ads, Marketing Automation
-
Klient
Military24.pl
Stworzyć w pełni zintegrowany Marketing 360
Military24.pl to firma, która istnieje na rynku 13 lat. Mierzyła się z problemem eskalacji sprzedaży na rynku polskim ze względu na rosnącą konkurencję w sieci detalicznej oraz hurtowej. Głównym celem firmy było zbudowanie świadomości marki jako TOP 5 sklep z segmentu militarnego oraz wzrost sprzedaży 100% rok do roku.

Wyzwanie
Google Ads, Facebook Ads, Ceneo Ads, Marketing Automation
We współpracy z Military24 zastosowana została idea 360 stopni widoku na klienta, opierająca się na zastosowaniu komunikacji wielokanałowej. Oznacza to, że wszystkie działania prowadzone dla klienta były ze sobą sprzężone. Postrzegaliśmy biznes klienta jako całość, a wszystkie prowadzone przez nas działania miały na celu maksymalizację zysku klienta.
Moje działania obejmowały:
- SEO i optymalizację serwisu
- Kampanie PPC
- Szkolenie pracowników działu marketingu w ramach Akademii Semahead
- Pogłębioną analitykę
- Kampanie w ekosystemie Facebooka
- Comiesięczne rekomendacje innych działań, wpływających na sprzedaż, a które nie są w bezpośredniej ofercie agencji

Optymalizacja
Po konsultacji z Klientem, ekspert opiekujący się kontem klienta wypracował trzy skuteczne strategie kampanii:
- Standardowa – wykorzystująca odchylenie cenowe i maksymalną stawkę bidowania
- Bestsellery – wyodrębniona kampania w oparciu o wyselekcjonowane produkty, dobrane w oparciu o dane pochodzące z Google Analytics, z określoną stawką bidowania i odchyleniem cenowym
- Kampania wykluczająca
Działania optymalizacyjne polegają na utrzymywanie na wysokich pozycjach produktów konwertujących, wykluczaniu nierentownych produktów.
Klient regularnie ma dostarczane raporty z informacjami dotyczącymi polityki cenowej oraz rentowności poszczególnych produktów.
Cele
wszystkich kampanii
Moje cele obejmowały:
Osiągnięcie wyznaczonych przez klienta celów sprzedażowych
Maksymalizacja ROAS z kampanii sprzedażowej
Dostarczenie bardziej konwertującego ruchu
Poprawa błędów optymalizacyjnych witryny

Wyniki
Google Ads, Facebook Ads, Ceneo Ads
Wyślij swoje zapytanie, aby przeanalizować Twój projekt
Jestem niezależnym doradcą performance marketingu, nastawiony na unikalne pomysły i rzetelną analizę danych w biznesie. Odnajduję grupy docelowe, analizuję buyer persony i dostosowuje działania strategiczne na podstawie Twoich klientów.

Mateusz Koperski
Z tymi markami współpracowałem
Co sądzą o mnie moi klienci?
Współpraca z Mateuszem rozpoczęła się z nami w listopadzie 2021 roku - rozpoczynaliśmy z problemem niskiej jakości połączeń i formularzy z kampanii Google Ads. Dzięki wspólnej analizie, strategii - udało nam się utworzyć nową strategię działania, którą realizujemy oraz aktualizujemy. Aktualnie widzimy poprawę jakości klientów z kanałów marketingowych
Gabriel Brzozowski
BeautySkin.com.pl
Z Mateuszem rozpoczynaliśmy jako sklep, który sprzedawał tylko w serwisie Allegro. Celem współpracy było stworzenie marki, która spełniałaby oczekiwania klientów oraz była dopasowana do rynku, w którym operujemy. Podczas współpracy utworzyliśmy funkcjonujący kanał sprzedaży wraz z marketingiem omnichannel. Współpraca trwa od czerwca 2020 roku aż do dzisiaj
Janusz Koperski
Military24.pl
Współpraca z Mateuszem Koperskim rozpoczęła się w lutym 2022 roku. Mateusz pomógł nam w analizie naszych działań marketingowych oraz w poprawie strategii promocji. Dzięki jego staraniom, zauważyliśmy znaczny wzrost liczby odwiedzin na stronie oraz wzrost konwersji. Serdecznie polecamy Mateusza jako rzetelnego i profesjonalnego specjalistę w dziedzinie e-commerce.
Julia Kowalska
eButik.pl
Od sierpnia 2022 roku współpracujemy z Mateuszem Koperskim, który pomógł nam w przeanalizowaniu i usprawnieniu naszych kampanii Google Ads. Dzięki jego profesjonalizmowi i analitycznemu podejściu, udało się zwiększyć efektywność naszych działań reklamowych oraz zmniejszyć koszty kampanii. Polecamy Mateusza jako rzetelnego specjalistę w dziedzinie marketingu internetowego.
Karolina Jankowska
Prorowery.pl
Gotowy na wspólny projekt?
Szach-Mat Marketing - Newsletter
Dołącz do miesięcznego newslettera szach-mat marketing, najbardziej strategicznego newslettera dla e-commerce
- dużą porcję materiałów e-commerce
- techniczne nowinki z silników performance marketing
- checklisty i dokumenty, które używam w pracy z partnerami
Partnerzy





